Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Podnikatelský plán výrobního podniku
Borovská, Veronika ; Cetkovský, Zdeněk (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracován podnikatelský záměr výrobního podniku. Na základě teoretických poznatků získaných během studií a zjištěných skutečností, obsahuje návrh založení firmy a jejího případného umístění na trhu.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Grecová, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.
Podnikatelský plán na založení malého podniku
Štěpánová, Kristýna ; Fischer, Jan (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského záměru, který se zaměřuje na založení podniku, jehož činností bude prodej palivového dříví. Práce obsahuje teoretické poznatky, které se týkají podniku a souvislostmi s ním. Dále je popsáno rozdělení podniků dle právních forem v ČR a struktura podnikatelského plánu. V následující části jsou popsány analýzy nezbytné pro založení podniku. Praktická část zahrnuje samotné sestavení podnikatelského plánu.
Výrobní stavby Autocentrum skupiny VW
Macholánová, Petra ; Vranová, Daniela (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW Group, která se má nacházet v Brně, severovýchodně od centra města, v městské čtvrti Zábrdovice, na ulici Cejl a Zábrdovická, z druhé strany pak ohraničena komunikací na ulici Jana Svobody. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 3402. Stavební pozemek má nepravidelný tvar o výměře cca 1,15 ha a je převážně orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Z Jižní strany je ohraničen komunikací po ulici Cejl, ze které je taky přístupný a ze severozápadní strany ho ukončuje ul. Jana Svobody. Pozemek se nachází v bývalé průmyslové zóně, okolní zástavbu tvoří objekty smíšené funkce. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Cejl s vyústěním komunikace až na ul. Jana Svobody. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinka, Michal ; Villim, Róbert (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem obchodní společnosti. Cílem tohoto podnikatelského plánu je návrh rozšíření a změny struktury obchodního oddělení společnosti. Vytvořil jsem návrh jednoduchého a funkčního rozdělení obchodního a technického oddělení společnosti, jehož cílem je zlepšit efektivitu práce, zvýšit motivaci zaměstnanců a obrat společnosti.
Autocentrum VW Group
Lyčková, Kateřina ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu objektu Autocentra VW Group na jihu města Brna, v městské části Brněnské Ivanovice, na ulici Kaštanová. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a je orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Pozemek se nachází v průmyslové zóně, okolní zástavbu tudíž tvoří obchodní, administrativní a průmyslové budovy. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku, delšími stranami na východ a západ. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Kaštanová. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Rozvoj obchodních aktivit z hlediska prodeje výrobků s vyšší přidanou hodnotou
Kratochvíl, Petr ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti JPL kovo s.r.o., se zaměřením na posílení současné pozice na trhu se strojním zařízením. Teoretická část shrnuje poznatky z oblastí managementu, marketingu a obchodní činnosti, zároveň i předkládá vybrané analytické metody. Analytická část se dívá na současnou situaci společnosti prostřednictvím jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Návrhová část prezentuje doporučení vedoucí k rozvoji společnosti a jejich obchodních aktivit.
Analýza realitního trhu ve vybrané lokalitě
Škrabanová, Monika ; Oblouková, Aneta (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou realitního trhu ve vybraných lokalitách. Konkrétně se jedná o město Olomouc, Zlín, Liberec a Hradec Králové. Hlavním záměrem je porovnat průměrné ceny bytů dle dispozic a následně je porovnat i na území, kterému přísluší. V tomto případě území Moravy a území Čech. V první části vymezuje základní technické a ekonomické pojmy, které je potřeba znát. V druhé části se práce zabývá oceňováním nemovitostí, kde jsou popsány jeho základní metody. Třetí a poslední část teoretické oblasti je zaměřena na realitní trh a jsou představeni jeho účastníci. Je zde zmíněn i trh s byty či nájmy. Praktická část blíže představuje vybrané lokality a zpracovává nasbíraná data, ze kterých je následně provedena analýza.
Návrh strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o.
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o. Zaměřuje se na pozici firmy na trhu náhradních dílů na skútry v ČR a na Slovensku a možností jejího dalšího rozvoje. Cílem práce je plán rozvoje firmy v časovém horizontu 5 let s posloupností kroků, které po sobě budou následovat a jeichž naplnění povede k upevnění a posílení pozic na trzích, na kterých firma působí.
Návrh internetové komunikační kampaně
Petyrková, Kateřina ; Šindelář, Josef (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je problematika úspěšnosti internetové prezentace malé firmy a její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Zabývá se různými možnostmi propagace firmy na internetu a zavedením elektronického obchodu jako významného obchodního kanálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.